СТОЛИЧНОТО МЕТРО-НАЙ-ГОЛЕМИЯТ НЕЗАКОНЕН ОБЕКТ В СТРАНАТА
http://www.bta.bg/site/bg/html/03services.shtml
9 ноември 2007 г., петък
12:00 часа
БТА
Има ли светлина в тунела на метрото?
Ще излезе ли то от тупика, в който са го насочили?
Ще изплува ли къртицата от плаващите пясъци на Ректората?
Едностранчива и нехармонична ли е идеята за метрото?
Национален обект ли е метрото, колко пари са дадени до момента за него и какъв е реалният транспортен ефект от него?
Необходима ли е проверка на "Метрополитен" ЕАД, при условие, че по думите на Братоев ежедневно над 90 000 души позват метро, което прави над 33 млн пътувания по 0,7 лв = 20-23 млн. лв, а фирмата е на загуба?
Законно или незаконно е строителството на продължението на метрото? Защо са тези покрития на трасето? защо разстоянията между спирките са 600-700м като на трамвайно трасе, а не 1100-1500, каквато е световната практика?
Защо в ОУП отсъства станция между кв. Дървеница и кв. Мусагеница при Онкологията?
Защо пусковият срок м. ноември 2007г не се спазва?
Защо Младост няма да има метро?
Накъде трябва да продължи метрото?
необходим ли е граждански и прокурорски контрол върху изграждането на метрото и на всички звена, свързани с него?
Необходимо ли е спиране, за да не се правят повече глупости и кражби докато трае проверката?
Тези въпроси поставя архитектът-урбанист Димитър Димитров и от името на Гражданския общински съвет и Граждани за София внася ИСКАНЕ до столичния кмет и СОС за:
- Финансов одит на фирмата, която стрoи най-големия незаконен обект на територията на София - "Метрополитен"ЕАД
- Спиране на строежа и широко обсъждане на развитието на метрото
- Граждански контрол върху строежа на метрото
1 коментар:
Питания към строителите на метрото:
Къде е заседнала къртицата и ще може ли да излезе оттам?
Откога е това положение?
Колко дължим на ден за наем на тази машина на японците?
Кой плаща?
Публикуване на коментар